reede, 21. august 2009

Hollarii ja valleraa

Nii. Midagi kiiret siia ka. Igaks juhuks. Kuigi ma tean, et keegi ei tunneks puudust, kui ma siia kuu aega midagi ei kirjutaks.

Pühapäeval käisime Marellaga Mairitile kingitust ostmas. Esmaspäeval käisin Maritiga Tartus. Panin oma staffi Mariti juurde hoiule. Külastasin panka ja raamatupoodi. Ostsin neli raamatut, mille eest käisin kokku välja tühised 170 eeku. Vahepeal lebotasin niisama. Neljapäeval oli maal järjekordne suguvõsa kokkutulek. Saime teada, et me oleme kellegi Anna-Pauline järglased. Ma nüüd panin huvi pärast kõik oma esivanemad kirja, kellest ma midagi tean. Neid on juba päris palju kogunenud. 56 esivanemat, kui täpne olla. Kõige vanemad elasid minust kaheksa põlvkonda tagasi, sündinud juba 18. sajandi keskel. Need on Jüri (*1741), Mari (*1753), Gotthard (*1742) ja Eva (*1746). Vägev värk. Nüüd ma lähen varsti Mariti sünnipäevale.

Ja mul on täitsa hea tuju ühe asja pärast. Õigemini mitte asja vaid inimese pärast. Katre leidis ta. Ma juba ettevaatlikult mõtlen, et ma olen vist päästetud :P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar