reede, 21. detsember 2007

Riietevahetus valguskiirusel

Eile oli koolis gümnaasiumi jõulupidu. Kõik klassid pidid tegema näidendi etteantud teemal, et lunastada oma kingikotti. Näiteks olid teemad "Uinuv kaunitar" balletina või "Pähklipureja" dokumentaalina. Meie klassi muinasjutt oli "Lumivalgeke", mida pidime esitama kui thrillerit. Mina mängisin Lumivalgekest. Näidend algas sellega, et Kuri Võõrasema (Eva) seisis üleval rõdul ja hüüdis üle saali peeglile :"Peeglike, Peeglike seina peal, kes on kaunim ilma peal?" Ja Peegel (Anni) vastas talle, et see on Lumivalgeke. Selle peale Kuri Võõrasema kriiskas südantlõhestavalt ja saatis Palgamõrvari Lumivalgekest eemaldama. Palgamõrvar (Kaarel R.) vedas Lumivalgekese metsa ja lasi ta maha. Siis ilmus välja Režissöör (Hendrik), kes pahandas Kaarliga, kuidas ta sai lumivalgekese maha lasta kui nii pole üldse ette nähtud, ja käskis tuleku uuesti teha. Teist korda kordus sama asi: ma sain taas kord graatsiliselt kuulist läbistatuna maha langeda. Selle peale Režissöör solvus ja keeldus Kaarliga koostööd tegemast. Kaarel aga palus veel üht võimalust. Lõpuks ometi sain ma meeleheites anuda, et kallis jahimees mind maha ei laseks, ja tapaks minu asemel mõne hirvekese. Üks kappaski mööda. See oli Säm, sarved peas. Palgamõrvar hüüdis: "Põder, raisk," ning lasi ta maha. Lumivalgeke eksles mööda metsa, kuni jõudis majakese juurde, mille juures neli Pöialpoissi Jacksoni "Thrilleri" saatel omi asju ajasid (Sten, Erkki, Jevgeni, Oleg). Lumivalgeke läks nende juurde ja käskis neil ennast orjata. Sain neid ka piitsaga nüpeldada. Siis käskisin endale juua tuua. Pöialpoisid otsustasid, et mürgitavad Lumivalgekese ära ja tõid mulle Laua Viina pudeli. Pärast sealt joomist langesin kolmandat korda maha ja Pöialpoisid tassisid mu eemale. Siis kõlas vaieldamatu hitt "Mul on bemmil uued kummid" ja saabus Prints (Ragnar). Tema autost kostev tümakas äratas Lumivalgekese ja koos kadusid nad kaugusesse. Pöialpoisid ei saanud oma pääsemist aga nautima jääda, sest tuli Veiko (Joonas), kes kutsus neid kaasa klaverit vedama.

Täna aga toimus jõulukontsert, isegi kaks. Seal ma laulsin kooriga ja tantsisin koos Lees tantsivate reaalikatega. Need kaks tegevust saidki mulle saatuslikuks, sest Karp nõudis tungivalt mult riietevahetust. Laulmise ajal olid mul mustad püksid ja džemper, aga tantsimiseks pidin vahetama need rahvariiete vastu. Ja seda vähem kui viie minutiga. Pärast enda hingetuks tantsimist pidin uuesti riided tagasi vahetama, et veel mõni laul laulda. Esimesel kontserdil õnnestus kõik hästi, aga teisel kontserdil olin ma juba suht väsinud ja ei pannudki tähele, et keset ülehelikiirusel riietumist rahvariidepluusi pahupidi selga panin. Õnneks ei olnud seda väga palju näha. Tantsisime "Polka burleski" ja "Jälgesid".

Häid jõule kõigile :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar