laupäev, 10. veebruar 2007

Uurimistöö, mu arm

Oijahh... Täna oli üks tegus päev. Adeliine veetis terve päeva tublilt uurimistööd tehes. Ja lõpuks sai valmis kah. Vähemalt esialgne versioon koos korraliku sissejuhatuse ja kokkuvõtte ja lisadega ja puha. Eks näeb nüüd, kuidas juhendajale sobib. Igatahes, see võttis mul terve päeva ära. Aga nüüd peab usinalt hakkama vene keelt õppima, sest esmaspäeval ähvardab jube kontrolltöö. Ma kujutan ette, et mõni õpib homme terve päeva vene keelt. Nojah, õhtul läheb ta Mari-Anni sünnipäevale. Aga enne seda on ta tubli ja õpib. Ja harjutab kannelt ka. Tegelikult oleks pidanud koos Siimu ja Mariti ja Mari-Anni ja Karli ja Taneli ja Triinuga homme Marimetsa rappa matkale minema. Aga Mari-Ann võttis kätte ja jäi haigeks. No vot. Jaanuaris me tahtsime ka minna. Siis kui Siimu sünnipäev oli. Aga siis olid meil Eestis nii vaimustavalt koledad ilmad, vihma koguaeg sadas, et ei saanudki minna. Ja nüüd siis jälle. Aru ma ei taipa, kellel on midagi selle vastu. Kas siin on mängus Saatuse Sõrm või hoopis Kõrgemad Jõud. Ei tea, äkki tuli kõrgemalt käsk, peab Ermanni käest küsima. Vot, nii ongi, et kahju. Aga vähemalt oli tänane päev kasulik ja ma loodan, et homne samamoodi. Lehva :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar