neljapäev, 22. veebruar 2007

Adeliine on kuri


Aga mul on paha tuju. Kohe nii paha, et täitsa vihaseks teeb. Ärge siis mind närvi ajage, onju. Sest muidu ma ei vastuta tagajärgede eest. Asi on selles, et minu hoolikalt ja kaua tehtud uurimistöö põrmustati täielikult. Ja nüüd pean ma seda uuesti tegema. Tähtaeg on, üllatus-üllatus, esmaspäeval. Ja arvake, mis päev täna on? Neljapäev! Oi, ma olen kuri. Lisaks on umbes palju kontrolltöid, kaks arvestust vene keeles ja kannel ,mis lausa lunib harjutamist. Ööpäevas võiks olla 48 tundi. Siis saaks tervelt 16 tundi magada. Mmmm... Mari-Ann ja Kristjan ei söö kamašokolaadi. Häbi teil olgu! Siis ma saan kõik šokolaadi üksinda nahka pista :). Mata kontrolltöö oli lihtne. Oleg rääkis meile terve tunni uuest arvestusest. Aga me ei saanud aru mmitte midagi. No jamss noh. Vot tak.
Raporteeris Adeliine. Tänan tähelepanu eest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar