laupäev, 15. jaanuar 2011

Kümme korda kuulsam!

Aga vot, täna on Vikipeedia kümnes sünnipäev. Eile saatsin pressiteate igale poole. Kellegi kontakti pidi ka alla panema, kellelt teoorias lisainformatsiooni peaks saama. Kuna kedagi teist polnud panna, siis pidin iseenda telefoninumbri sinna panema. Saatsin ära ja hakkasin hirmuga kõnesid ootama. Ja kõned tulid. Esiteks Äripäevast. Seda artiklit julgen linkida ka. Muidu on hea, ainult pealkiri on kahtlane. Ja siis õhtul Räpinas helistas mulle onu Eesti Raadiost ja küsis, kas ta võib mult mõned küsimused küsida. Ma ütlesin, et noh, olgu. Ja tema ütles selle peale umbes, et :"Väga hea, ma siis kohe helistan stuudiost uuesti." Eh? Õnneks otse-eetris ei pidanud mök-mök tegema, aga hull oli ikka. Tema tulistas mulle küsimusi ja mina siis pidin vastama, kõik võeti linti. Kokutasin ja ajasin totaalset tühijuttu. Täna uudistest sai kuulda. Seda ma ei lingi, sest parem on, kui keegi ei kuule seda. Issver-sussver, kuidas mulle ei meeldi sellised asjad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar