esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Asünkroonmootori rootori staator

Täna pidin linna minema. Kalle hoiatas, et libe on. No mis siis ikka. Aga vot oligi libe. Linnajõudmiseks kulus poole rohkem aega ja närve kui tavaliselt. VEEL ei kukkunud. Sain raamatukogu juures Agolt avalduse kätte, viisin raamatu ära ja hakkasin Kaubamaja poole kaaberdama. Ja siis korraga - põntsti! Ja olingi maas. Ajasin ennast püsti ja kaaberdasin edasi. Üks mammi veel poetas paar kaastundlikku märkust. Väga kaua ei pidanudki valu taluma. Siis istusin Kaubamajas ja lugesin "Edukaks juhiks". Siis läksin ja ostsin Terranovast kaks pluusi ja ühe huppari, mida ma olin terve elu otsinud. Siis kooberdasin veel Taskusse, aga seal polnud midagi huvitavat. Ja siis sai mul kõrini. Ootasin veerand tundi bussi ja loksusin koju. Sest jala ma keeldusin minemast. Viiulitundi saabusin tund aega varem, sest noh, Kalle läks autoga proovi sel ajal ja mina muidugi keeldusin jala minemast. Siis istusin koridoris ja lugesin "Edukaks juhiks". Viiulitunnis õpetati mulle jälle asju, mida ma iialgi ära ei õpi. Siis ootasin kakskümmend minutit bussi. Sest jala ma muidugi keeldusin käimast. Bussijuht oli mingi ralliäss. Tõmbas siukseid kurve ja sirgeid, et mul oli raskusi enda ja viiuli kinnihoidmisega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar