pühapäev, 26. detsember 2010

Kukesammud seitsmepenikoormasaabastega

Eelmisel reedel võtsin raamatukogu juures automaadist raha välja. Siis helistas mulle keegi, kes küsis üldkoosoleku kohta, ja mina unustasin kaardi automaati. Rongis alles avastasin ja pidin täispileti ostma. 

Laupäeval oli MTÜ üldkoosolek. Inimesi oli meeldivalt palju ja minu pideval meeldetuletamisel sai olulisi asju ka otsustatud lisaks üldisele pläkutamisele.

Esmaspäeval käisin Reaalis vikiloenguid ja küsitlust pidamas.

Kolmapäeval käisin poes ja sain uue pangakaardi.

Neljapäeval tuli Kalle Tallinnasse. Õhtul käisime Mari-Anni juures jõulupeol.

Reedel käisime Jõgisool, sealt leiti Kõige Nigelam Kuusk ja mindi Parki. Pargis olid jõulud. Ja siis tuli minu sünnipäev ka. Ma sain järjekordselt 18. Eile oli see siis. Täna tulime Tartusse. Ja nii ongi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar