teisipäev, 15. juuni 2010

Õõtsik

Ma tegin täna täpselt sedasama, mis eile ja eile tegin täpselt sedasama, mis üleeile. Noh ja üleeile tegin ma täpselt sedasama, mis üleüleeile. Ehk siis vikit, sugupuud ja heegeldust. Olen igav. 

Täna avastasin, et koodikaardiga saan ma kuni 3000 eeku päevas üle kanda. Ups. Ma tahaks kanda 3021 eeku.

Homme on tšill Mariti ja Mari-Anniga.

Mu telefonilaadija on Tartus. Ja mõni asi veel. Sest ma miskipärast arvasin, et ma suundun sinna pühapäeval tagasi. Aga näed, ei suundunud. Kalle sõitis üksi. Mingi nädala pärast lähen. Siis on ju juba jaanipäev.

Vikiga läheb suht sõjakaks juba. Osa rahvast on üksteise peale solvunud, osa rahvast on üldse kõigi peale vihane, osal rahvast on kinnisideed ja osa rahvast on lihtsalt toaalselt apaatne. Mängi siis sellistega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar