neljapäev, 13. mai 2010

Pokemon, digimon, etümon

Täna oli eksam. Kolmas sel semestril. Eile hakkasin siis õppima. Vaatasin, et materjali on hullult palju. Aine ise oli ainult ühepunktine. Täna tund enne eksamit sain alles kokku kirjutatud selle teksti, mis päheõppimisele läks. 18 A4 päheõpitavat väikses kirjas teksti. Hull. Suht jube tekst oli. Suurem osa ei jäänud meelde. Aga eksam oli lihtne. Üllatavalt isegi. Milleks ma siis üritasin kogu seda teoreetilist möga pähe ajada kui küsimused olid: too kaks näidet polüseemiliste sõnade kohta, kaks näidet historitsismide, arhaismide, anakronismide kohta, kaks näidet lihtsa, tuletatud, liitse ja mitmest sõnast koosneva lekseemi kohta, viis näidet eesti keele ükskeelsete sõnaraamatute kohta, näited foneetilise, morfeemse, semantilise ja situatiivse motiveerituse kohta. Kõik. Näpuotsaga veel neid samu mõisteid selgitada ka.

Ja siis veel see ilm. Suht kohe, kui eksam algas, hakkas müristama. Ja siis raksus juba täitsa pea kohal. Keegi küsis, et kas me ikka võime rahulikult kirjutada või keegi pommitab meid. Ja siis tuli vihm. Ja äike raksus edasi. Ulme. Siis kahe vihmahoo vahel sain ma valmis ja lippasin üle tee raamatupoodi. Ja siis kahe vihmahoo vahel lippasin ma Lutsu raamatukokku. Istusin seal ja lugesin raamatut. Väljas sadas ja raksus ja müritas ja välkus. Ja siis küsisin ma ühe töötaja käest, et kus on personalijuhi kabinet. Ta läks mulle riiulist personalijuhtimise raamatut otsima :D. Aga selle kabineti leidsin ikka üles ja siis tehti mulle ekskursioon.

Üldiselt on põrgulikult palav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar