kolmapäev, 21. aprill 2010

Kuulolaite, kävelykeppi ja tekohampaat

Mul jäi vahepeal Anki täitsa hooletusse. Mingi üle kolme kuu ei teinud teda üldse lahti. Aga eile mõtlesin, et kaua see laga võib kesta, ja otsisin ta üles. Üle tuhande kaardi oli kogunenud, mis ootasid kordamist. Kordasin nad siis ära kahe päeva jooksul. Ja täna lisasin hunniku uusi ka. Peaks õpikut ka vaatama üle pika aja.

Vihma sajab. Täitsa korralikult sajab. Kui homme päeval ka veel sajab, siis ma ei tea. Sest mul ei ole ju vihmavarju. Kus poes müüakse vihmavarje? Aga kui homme sajab, kuidas ma siis kuivalt kooli saan? Ah? Mul ei ole isegi vihmajopet mitte, mille kapuutsi saaks pähe panna. Häda ja viletsus.

Vikis ühel kasutajal on oma kasutajalehel loetletud artiklid, millega ta tegeleb, ja need on jaotatud pealkirjade alla Lemmiklapsed, Murelapsed, Imikud, Mallikad mullikad. How cute is that?

Üks naljakas sõna on ka 'kabend'.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar