teisipäev, 4. oktoober 2011

Ma olen Vikipeediast, kaisuta mind!

Eelmisel teisipäeval käisin loengus Kosmosetehnoloogia seminar ja rääkisin üle tunni aja Vikipeediast. Pärast seda käisime Maritiga Ristiisas söömas. Siis passisin raamatukogus. Siis passisime Ivoga kahekesi raamatukogus. Kui ma olin juba kõvasti üle kahe tunni passinud ja koosoleku algusest oli üle poole tunni möödas, tuli Raul. Siis oli juhatuse koosolek. Enamus ajast ma hoidsin kahe käega peast kinni, vahtisin tuima näoga oma arvutiekraani ja üritasin võimalikult vähe kuulata. Vahepeal pildusin mõttetuid vahemärkusi. Kuni kell kümme raamatukogu kinni pandi. Siis me läksime kohvikusse Kapriis ja jätkasime koosolekut. Kuni kohvik kell üks kinni pandi. Vahepeal juhtus umbes viis korda nii, et kõik tuled kustusid ära ja muusika jäi vait. Sõin meega pannkooki.

Täna õhtul vist on kordusetendus. Väidetavalt seevastu algusega 18.15. No vaatab seda asja.

Eilse päeva avastus: põnevad ja seletamatud priimulad ei ole tegelikult midagi muud kui nurmenukud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar