teisipäev, 30. november 2010

Ljudmilla Lulla

Haa! Vikipeediasse kirjutati just 80 000. artikkel! Ülev meeleolu tekkis kohe selle tulemusena.

Ja eile helistas mulle keegi (ta kahjuks ei ütelnud oma nime) ja küsis, kuidas MTÜ liikmeks saab. Niitore-niitore-niitore.

Pühapäeval oli esimene advent. Käisime raekoja platsis Martenit hoidmas, kes oli ajutiselt vaene vanemateta laps, sest lugupeetud lapsevanemad kehastasid parasjagu puhkpilduritest päkapikke või päkapikkudest puhkpildureid, kuidas soovite. Marten ise võttis asja üle mõistuse rahulikult. Lausa nii rahulikult, et ei reageerinud ei pasunapuhumisele ega kuusel tulede süttimisele. Mina reageerisin küll, sest mul hakkas külm.

Paneks mõne lumepildi ka siia. Nii ajaloo huvides. Aga ma ei viitsi pilti teha.

Ja ma olen ennast jälle risti planeerinud. Kümnenda detsembri hommikul lubasin ma lahkelt Taeblas olla ja üldse ei tulnud meelde, et üheksanda õhtul panen ma ennast ilusasti riidesse ja lähen Tartus teatrisse. Pagan võtku, kui ajakava on killustunud arvutikalendri, meilboksi, päeviku ja omaenese mälu vahel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar