kolmapäev, 3. november 2010

Ja ta lükkas mu kraavi

Üleeile öösel nägin unes midagi, mille ma olin kellaajaliselt oma blogisse kirja pannud, siis tulnud mõttele, et sellest saab hea näidendi kirjutada ja palunud asjaosalistel sama asja uuesti samamoodi läbi teha. Kuna nad ei tulnud sellega toime, siis ma olin neile lubanud, et kirjutan neile repliigid ja remargid valmis. Tegelasteks olid teiste seas klassiõed põhikoolist. Ärgates oli mul hetkeks tunne, et ma nüüd tõusen üles ja kirjutangi selle näidendi valmis. Aga selle unenäo sisu ei tohi unenäost välja saada.

Eile öösel nägin unes märulit. Mingi auto, mingid pätid, mina jooksin, roomasin, hüppasin kolmandalt korruselt ja ei saanud haiget, ronisin mööda vihmaveetoru, peitsin ennast mingis kaevanduses ja eksisin tundmatus pimedas linnas ära. Vahepeal istusin mingis koolis ja üritasin oma algklasside klassijuhatajale selgeks teha, et ma olen juba selles klassis käinud ja tean kõike.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar