teisipäev, 5. oktoober 2010

Kõik on hästi!

Reedel pidin rongiga Tallinna sõitma, aga läks natuke kiireks, sest ma avastasin, et mul pole sularaha ja automaati polnud aega otsima minna, ja siis ma jäin sellest rongist maha. Mõtlesin, et lähen õhtuse rongiga, aga emme helistas ja ütles, et ma ikka kähku teeks (oli vaja, pikk jutt) ja tuleks bussiga. Kõmpisin siis mina bussijaama, aga reedene päev, buss oli välja müüdud. Siis ma olin juba natuke pahane. Helistasin emmele, aga ta ütles, et selgus, et polegi vaja kähku jõuda, aga tulgu ma rahulikult järgmise bussiga. Pagan, ise maksate mu bussipiletid kinni ju ja siis tahate, et ma kõige kallima täistunni ekspressiga tuleks. Siis ma olin juba mõõdukalt pahane. Et vaba pooltunnikest ära kasutada, läksin kaubamajja oma ID-kaardi lugejale järele. Sisse astudes kuulsin, et keegi mängib karmoškat. Hmm. Jalmar oli. Zetodega. Saudtšekki tegid. Ma ei tea, mis üritus neil seal oli, mul polnud ju aega uurima jääda. Aga Jalmar mängis seda lugu, milles on üks noot minu oma :P. Ja minul läks tuju heaks. Jalmar tervitatud, läksin jälle bussijaama poole. Ja tuju oli hea. Bussis kuulasin terve tee ainult Zetosid. Ja "Seitse venda" sain lõpuks läbi.

Laupäeval vaatasime Jõgisood. Võsa oli seal. Siis käisid osad seenel. Ja õhtul konsulteerisin Aivoga raamatupidamislikel teemadel.

Pühapäeva hommikul tegime õunamahla. Mina korjasin ja tassisin. Targemate hinnangul sai julgelt üle saja liitri seda mahla. Aga puude alused õunad ei paistnud küll sellest vähenevat, puude otsas olevatest rääkimata. Ja pärast kodus tulid tädi Mai ja Margus Grete sünnipäevale. Ja viisid mind õhtul rongi peale. Sest mul oli terve keldritäis asju kaasas, õunad ja porgandid ja mahlad ja moosid jne. Oma mp3-mängija unustasin koju, kurb oli jälle sellepärast.

Eile ma käisin lisaks koolile raamatukogus. Panin eesti luule kuni M-täheni tähestiku järjekorda. Kükitada oli vastik, muidu oli tore.

Täna olen vist haige. Sajandi teine nohu on.

Kooliga, muide, on halvasti, nagu alati, nii et ei midagi erilist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar