pühapäev, 29. aprill 2012

Viskoosne kook voolab halvemini kui tavaline kook

Kui kedagi huvitab, siis ma olen olemas. Mind ennast huvitab see märkimisväärselt, muideks. Mitte et see blogi midagi tõestaks.

Detsembris jäi ära minu sünnipäev. Sest inimesed ei tulnud kohale. Ainult Marella tuli minuga teed jooma.

Jaanuaris pandi mind diagnoosi alla - sotsiaalärevushäire ja depressioon. Ravile allun suhteliselt halvasti. Kooli seisukohalt olen akadeemilisel. Tegelen mõtlemisega.

Täna käisin Marella sünnipäeval. Mul oli viimastel päevadel selle suhtes hea tunne. Nagu eelaimdus või nii. Ja kõik oligi hea. Ma tundsin ennast inimesena, kes on ilus, oluline, tark, väärt vaadata ja kuulata. Minu pihta ei tehtud nalju, mida ma oleksin saanud isiklikult võtta. Oh, kuidas mulle meeldivad intelligentsed inimesed.

3 kommentaari:

  1. Kui siin oleks see nupp, siis ma sellele viimasele lõigule paneksin "meeldib" ;)

    VastaKustuta
  2. Ma vaatasin jah, et oled kuhugi ära kadunud! Mind huvitab ka kas Sa olemas oled!:)

    VastaKustuta
  3. Muidugi on oluline, et Sa olemas oled! Usun, et kogu Wiki kogukond arvaks nii, kui oskaks siia kiigata.

    VastaKustuta